پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205135
بمباران افشارزاده کار دستش داد/چرا آبي ها قراردادهاي بالا نوشتند
تاریخ انتشار : 1395/03/17 08:18:50
نمایش : 1273
وزير ورزش‌وجوانان بابت نقل‌وانتقالات اخير استقلال تذکراتي به سرپرست اين باشگاه داده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بختيار رحماني، به استقلال پيوست، فرشيد باقري آبي‌پوش شد، وريا غفوري سومين خريد استقلال؛ اين خبرهايي بود که در سه روز اخير از باشگاه استقلال منتشر شد تا سر و صداي خريدهاي خوب اين تيم در نقل‌وانتقالات گوش فلک را کَر کند. به اصطلاح مديران فوتبالي مي‌توان گفت بهرام افشارزاده در فصل نقل‌وانتقالات همه جا را بمباران کرد، بمباراني که کار دست او داد.

روز جمعه و در تعطيلات آخر هفته، بختيار رحماني به استقلال پيوست، روز گذشته (شنبه) هم که دومين روز تعطيلات بود استقلالي‌ها با فرشيد باقري قرارداد بستند و صبح امروز وريا غفوري آبي‌پوش شد. اين سه خريد استقلال باعث شد محمود گودرزي، وزير ورزش‌وجوانان به سرپرست اين باشگاه تذکر بدهد؛ تذکر نه از اين بابت که چرا استقلال اين بازيکنان را خريده است، بلکه از اين بابت که چرا استقلالي‌ها رقم بسيار بالايي در قراردادهاي آنها نوشته‌اند.

وزير ورزش به استقلالي‌ها و پرسپوليسي‌ها اعلام کرده بود که مسئولان اين باشگاه سقف پرداختي به بازيکنان‌ را رعايت کنند. در اين بين از رقم يک ميليارد و 150 ميليون تومان تا يک ميليارد و 200 ميليون تومان صحبت به ميان آمده بود اما استقلالي‌ها بيشتر از اين به بازيکنان جديد خود پول داده‌اند و همين مسئله باعث ناراحتي و عصبانيت گودرزي شده است.

وزير ورزش‌وجوانان با اشاره به پرداخت اين پول از بيت‌المال به سرپرست آبي‌پوشان تذکر داده که مقابل اين خريدها را بگيرد و نبايد رقمي که در قرارداد بازيکنان نوشته مي‌شود، بيشتر از آن چيزي باشد که وزارت ورزش مبني بر سقف پرداختي روي آن تأکيد داشته است. گودرزي حتي به افشارزاده گفته که اگر رويه خريدهاي اين تيم به اين شکل ادامه داشته باشد فکر ديگري خواهد کرد و به همين دليل سرپرست باشگاه استقلال فعلاً نقل‌وانتقالات پر سر و صداي خود را متوقف کرده است. شنيده شده استقلالي‌ها با دو بازيکن ملي‌پوش هم صحبت کرده بودند که به دليل ناراحتي وزير فعلاً پروژه جذب آنها متوقف شده است.

اين در شرايطي است که منصور قنبرزاده، مديرعامل باشگاه نفت تهران گزينه اصلي جانشيني افشارزاده است؛ اگر چه خبرهاي تاييد نشده‌اي هم مبني بر ناراحتي منصوريان از اين اتفاق شنيده شده چرا که اين دو در سال گذشته در نفت تهران با هم دچار مشکل شده بودند.

در هيئت مديره هم تغييراتي صورت خواهد گرفت و مقداد نجف‌نژاد، عباس کردنوري و شاهرخ سبک‌دست از اين باشگاه رفتني هستند. بايد منتظر ماند و ديد اين تغييرات چه زماني عملي خواهد شد اگر چه گفته شده شايد اين اتفاق تا چند روز آينده رخ دهد.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html